måndag 14 juni 2010

Första återbesöket

Idag har jag varit på första återbesöket efter cellgiftsbehandlingen. Och allt ser bra ut!!!! En underbar känsla. Jag mår väldigt bra också. De här två månaderna efter det positiva beskedet i Lund har gjort min kropp så gott, så gott. Ja, jag kan säga att jag känner mig hur frisk som helst bortsett från att jag fortfarande är lite trött. Men vad gör det om hundra år?????

Idag har vi äntligen lite solsken. Och maken börjar tredje semsterveckan. Så jag njuter i fulla drag. Snart skall jag sätta på grillen och fixa en härlig köttbit att bjuda käre maken på. Och det kan nog bli ett glas rött också.

Vi hörs!

Kram

4 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Grattis att det gick bra med besöket hos läkaren. Jag håller på själv med cellgifter just nu så jag vet vad du har gått igenom.

Ha det Antonija

Snäckskalsdalen. sa...

Så underbart!
Det är så glädjande att få höra så positiva besked, fantastiskt.
Sköt om dig, jag menar, drick vin och njut och ha det lugnt och skönt!
Det var riktigt trevligt att höra, jag har undrat lite.
Kramar
Agneta

Susanne sa...

Hej! Så härligt att höra,,va glad jag blir..Gott att din man har semester nu så ni kan njuta..Jag bara hoppas att vädret är på väg att bli bättre..Var ute nyss blå himmel och kallt bådar inte så gott kanske blir det frost..nej det får vi inte tro..massa kramar från mig..Susanne

Lindzi@inkorgen.se sa...

GOTT att höra!! Hoppas du får en fin sommar med familjen!