torsdag 6 augusti 2009

Kort till brudpar

För ett tag sedan fick jag en beställning på ett uppvaktningskort till ett brudpar. Helst i gröna nyanser.

Så här blev kortet och det matchande kuvertet.






Material som jag använt:
Cardstock från Bazzil
Mönstrat papper från Maja Design
Tyll, blomsternål och pärlor, fjärilsberlock, grön pärlfloss
Tro, hopp, kärlek stämpel från Inkido
Datumstämpel från Inkido
Swirlstämpel från Autumn Leaves
Pappersrosor
Bokstäverna är utstansade med Quickutz Blossom mini

Nästan allt materialet kommer från MiMas butik.

Ha det gott!

7 kommentarer:

Tummelisa sa...

Som vanligt mycket vackert kort. Hur hinner Du med allt. Själv hinner jag inget tycker jag.
Nu kanske jag hinner något, min semester börjar idag, hurra.
Ska bli så skönt med semester. Värmen har också kommit, vilken kväll det har varit.
Ha det gott i värmen!
Kram Tummelisa

Anonym sa...

Hej,vilka fina kort du gör!!!
Vilken fantastisk ide´du kom på när du rensar blåbär, synd att jag redan rensat mina, men ska komma ihåg det.
Ha det så gott!
Kram
Agneta

C De-sign sa...

Vad duktig du är!!!! Jag har njutit av flera inlägg här nu som jag missat...så gulligt och påhittigt med skattkartan....tänk det glömmer inte lilla Ida! Med enkla medel kan man hitta på så mycket mer...än att bara ge en gåva! Härligt med blåbär.....sommaren är en ljuvlig tid! Kram fr C

Eva sa...

Det var länge sedan jag skrev något hos dig men jag är här och kikar lite titt som tätt. Det var ett väldigt vackert kort du gjort.Det ger mig faktiskt lite inspiration för att skrappa. Det har inte blivit mycket av den varan på sista tiden. Jag är mest på landet och pysslar med huset.
Såg i tidigare inlägg om eran skattjakt, det såg jätteroligt ut vilken härlig idé.

Kram Eva

Eva Linnea sa...

Så fina kort får man inte gömma undan. De måste stå framme jämt.
Kram

Lina sa...

Åh läste precis om Hebergs akuktion... Jag kan inte ta med dit i morgon. Skall du dit, kanske jag kan skicka bud? Skall du, får du gärna ringa 0705867504!!! Kram Lina

Saga sa...

Jätte fint kort! Hade missat några inlägg men har läst ikapp mig nu :-)