tisdag 30 juni 2009

Stockholmsbesök

Jag var ju i Stockholm i förra veckan och hälsade på min dotter och hennes lilla familj. Alltid lika kul att ses. Och Gabriel mitt lilla barnbarn går nu sedan en månad tillbaka.

Och det hände andra stora saker också när jag var där. Dom har köp hus med tillträde den 1 oktober. Ett riktigt kanonläge. Så spännande!!

Nu ska ni få se min lille prins.






Han är för go mormors lille prins.

I kväll har jag spelat golf med min damliga. Lite svettigt kan jag säga och resultatet blev därefter. Pust.....

Ha det gott i sommarvärmen!

1 kommentar:

Tummelisa sa...

Oh vad han är gullig Gabriel. Det är lite som att se en miniBodil. Glad ser han ut också.
Att Du orkar spela golf i värmen?
Här orkar man inte mycket mer än att jobba.
Kvällarna har gått åt till att återhämta sig.
Du får ha en fortsatt bra vecka.
Kram Tummelisa