onsdag 26 september 2007

Vad tycker ni

om mina vita hjärtan som hänger i sovrumsfönstret. Jag köpte dem på en julmarknad i Kungsbacka ifjol. De är gjorda av tovad ull som blandats med silketrådar därav lystern. Jag gillar hjärtformen.


Jag gillar att sy gardiner och blandar gärna olika kvalitéer och mönster. I sovrummet har jag en slät kappa i grönt lin och mönstrade (gröna luktärtor) öljettlängder i bomull. Tyget köper jag nästan alltid hos min väninna Rosita som har Getinge Hemtextil.
Ha det gott alla vänner!
Kram från Bodil

4 kommentarer:

Linda sa...

Hej Bodil!

Vilka underbara hjärtan som du har i ditt fönster, helt fantastiska!

Kram Linda

Marit sa...

De är ju helt ljuvliga!!
Sådana skulle jag vilja ha ;-)

Åsa/asamia sa...

Det är helt otroligt fint i ditt fönster, smakfullt med vitt och grönt. Jag skulle också vilja ha såna hjärtan - de är underbart fina! En vän till mig tovade förr, då fick jag ett litet hjärta att ha som brosch.
Hoppas att allt är bra med dig,
KRAMAR!!!!

gunilla/nilla sa...

Ett så underbart smakfullt fönster. Hjärtan, gardiner och luktärtor på gardinerna, vilket för övrigt är en av mina favoritblommor. Kan inte bli bättre!!!
/Gunilla