tisdag 25 september 2007

Rapport från gårdagens pysselkväll

Tjolahopp, tjolahej... gissa vem som vann scrapplingarnas tävling! Just det - JAG med "Mum´s sweethearts". Goa tävlingsledaren Susanne kunde inte motstå Vickis nos i chipboard-ramen.

Igår blev det en del TV-tittande också - sjukhuset, idol, Victoria Beckham. Men vi fick gjort en massa saker och så hade vi sååå himla kul. Det är så skönt att umgås med dessa ljuvliga tjejer. Jag kan ju vara mamma till dem allihop. Störtskönt!

Jag gjorde den här LOn på lilla Ida. Korten tog jag i helgen.

Ha det bra alla goa besökare!

Kram från Bodil

2 kommentarer:

Familjen Norén sa...

Väldigt fin tycker jag och Ida. Idag åt hon fisk det gillar hon också. Kramar från oss

Anonym sa...

Bodil! Du är för mysig!!! Du anar inte hur lyckliga vi är över att få äta din goa mat varje måndag.