torsdag 20 september 2007

Annorlunda färger för min del

Har just gjort klart ett kort i svart och benvitt (brun chalk). Jag har aldrig tidigare gjort kort i dessa färger, men prova går ju. Om jag har förstått det hela rätt så är det mycket svart och grått i höst. Skulle ni bli glada för ett kort i dessa färger eller jublar ni hellre för ett kort i glada färger?
Här har jag använt 3 olika mönstrade papper från 7gypsies, lite spets, knappar och svarta brads. Kul att prova på lite nytt.

Nu skall jag sätta in en sockerkaka i ugnen för min storasyster kommer och fikar kl 15.

Ha det!

/Kram Bodil

4 kommentarer:

Hemma på vår gata sa...

Hej Bodil!

Lisa och Claes dotter Annica som kikar in till dig. Vilken fin blogg du har och jag måste erkänna att jag älskade det svart/vita kortet du gjort nu senast! Jätte läckert...
Har du lust får du gärna kika in hos mig i min lilla blogg!

KRAM Annica

Åsa/asamia sa...

Jag kommer gärna på fika jag med ;0) Håll kaffet varmt =0)
Kortet är jättefint, du lyckas med att göra kort i lite mörka färger också....men jag skulle nog föredra ett kort med mer färg.

KarinZ sa...

Bodil ! vilken överraskning att du fixat en bloggsida KUL ! du, jag tycker också om sockerkaka MUMS ! Kram från din gamla grannfru Karin
PS hälsa Börje o vovvarn DS

Bodil sa...

Kul Karin Z att du tittar in. Kom gärna tillbaka.
Kram på dig från Bodil