torsdag 20 september 2007

Annorlunda färger för min del

Har just gjort klart ett kort i svart och benvitt (brun chalk). Jag har aldrig tidigare gjort kort i dessa färger, men prova går ju. Om jag har förstått det hela rätt så är det mycket svart och grått i höst. Skulle ni bli glada för ett kort i dessa färger eller jublar ni hellre för ett kort i glada färger?
Här har jag använt 3 olika mönstrade papper från 7gypsies, lite spets, knappar och svarta brads. Kul att prova på lite nytt.

Nu skall jag sätta in en sockerkaka i ugnen för min storasyster kommer och fikar kl 15.

Ha det!

/Kram Bodil

4 kommentarer:

Vi sa...

Hej Bodil!

Lisa och Claes dotter Annica som kikar in till dig. Vilken fin blogg du har och jag måste erkänna att jag älskade det svart/vita kortet du gjort nu senast! Jätte läckert...
Har du lust får du gärna kika in hos mig i min lilla blogg!

KRAM Annica

Anonym sa...

Jag kommer gärna på fika jag med ;0) Håll kaffet varmt =0)
Kortet är jättefint, du lyckas med att göra kort i lite mörka färger också....men jag skulle nog föredra ett kort med mer färg.

KarinZ sa...

Bodil ! vilken överraskning att du fixat en bloggsida KUL ! du, jag tycker också om sockerkaka MUMS ! Kram från din gamla grannfru Karin
PS hälsa Börje o vovvarn DS

Anonym sa...

Kul Karin Z att du tittar in. Kom gärna tillbaka.
Kram på dig från Bodil