måndag 26 januari 2009

Utmärkelser och utmaning

Ja här har det inte hänt så mycket på bloggen sen urminnes tider. Fru Gredelin har varit veri bisi. Men fr o m denna veckan och ett tag framöver finns det lite tid över faktiskt.
Och då börjar jag med att klara av lite utmärkelser och en utmaning som jag har fått.
Först ut i raden är denna.



Tack Linnéa för din omtanke.

Nästa utmärkelse har jag fått från en mycket duktig scrappare, nämligen Christine. Tack för att du tänkte på min lilla blogg.



Och så har jag fått en utmaning från Agneta. Vad finns det för 4:e bild i din 4:e mapp?
Jo den här:



Och den här gången väljer jag att inte skicka vidare. Tack alla tre för er omtanke!

Kan ni fatta varför man har fullt upp fast man inte förvärvsarbetar????? Men som sagt nu har jag lite tid över. I denna veckan är det gardinsömnad som gäller och så skall jag baka lite. Skall bli gott att ha en lugn vecka.

Kram på er alla!!

1 kommentar:

Tummelisa sa...

Det blir väl svårt för Dig med en "lugn" vecka, eller. Du verkar alltid ha många järn i elden.
Baka låter gott.
Hoppas Du kan ta det lite lugnt den här veckan och koppla av lite...
Ha det så bra resten av veckan.
Kram från Tummelisa