måndag 12 januari 2009

Nygjord tagbook

Den här tagbooken har jag gjort som visningsexemplar åt MiMa´s Scrapbooking. Jag skall nämligen vara kursledare där den 9 februari och visa hur man kan göra just en tagbook.

Här har jag valt foton till alla fyra tagsen. Och inte foton på vem som helst utan på Gabriel - mormors älskling.

Så här kan en tagbook se ut. (Bilderna är klickbara.)

Framsidan


Baksidan


Öppnad stående


Detalj från insidan


De fyra tagsen med monterade fotografier


Ja det var det hela för idag.

Kram på er alla!

11 kommentarer:

Elzie sa...

Vad fint det var. Och vilken gullig liten kille han är.
Hoppas du har en bra dag.
kram Elzie

Tummelisa sa...

Ja, Du Bodil. Det där kommer jag inte att ge mig på.
Vilket fint kort, och Gabriel är verkligen söt. Du är bara "för"duktig.
Du får ha en fortsatt bra vecka.
Kram från Tummelisa

Anonym sa...

ska bli så roligt att gå på kusr hos dej vännen..ser fram mor det...denna tagbooken var jättefin..hoppas inte att det gjorde nått att jag lånade dina bilder...jag var noga med att länka till din sida :-)

ta hand om dej
kram L

Kamilla sa...

Så vacker den var och vilka fantastiska färgkombinationer!

Lena sa...

Oj, vad läckert. Fina färger och en söt kille.

Catharina sa...

Åh, vad fin den är, och välarbetat!! Och världens sötaste bebis förstås ;-)

Kram Catharina

Eva Linnea sa...

Så sött så man bara smälter!
Kram Eva Linnea

Stina sa...

Du kan verkligen göra fina saker. Den saken är då klar. Duktiga Bodil.:-) Kram

Anonym sa...

Vilka fina kort du gör och tänk så roligt att få när det är mormor som gjort demm...så söt han är!!!
Kram och ha en bra vecka!

Pernilla sa...

Väldigt fin tagbook. Och du har gjort väldigt mycket fint i övrigt också!

Karin i Villa Grå sa...

Hej Bodil!

Supersöt bebis och som vanligt otroligt välgjort!

Ja, det är verkligen en likadan klocka du hittade, vad snygg den är ;-)

Nu ska minstingen i säng, men du har mejl snart - eller nåja, vilken dag som helst åtminstone *ler*

Kram på dig!

Karin