söndag 29 mars 2009

Klädda knappar - igen

Det är flera av er som kontaktat mig på mailen och undrat om jag klär knappar på beställning. Och självklart gör jag det. Jag tycker det är jättekul att det finns intresse för lite "hantverk". Och syr du kuddar själv så tror jag t o m att det blir billigare med klädda knappar än att använda dragkedja.

För tillfället går det att få knapparna i två olika modeller.

Diameter 20 mm svagt kupig
Diameter 20 mm kupig som en halv kula

Det finns även en större storlek - diameter 25 mm svagt kupig - men mina stommar har gått åt till spetsknapparna, så jag behöver skaffa hem fler innan jag kan göra dessa på beställning.

Alla dessa modellerna kostar 5 kr/st. Frakt tillkommer.

Vid beställning kontakta mig via mailen, så kommer vi överens om modell och så skickar du en tygbit som jag kan använda.

Vi hörs!

1 kommentar:

Tummelisa sa...

Vad roligt att kunna köpa knappar av Dig. Vet aldrig när man kan behöva det. Ett riktigt hantverk också. Känns extra trevligt.
Hoppas Du har en bra helg.
Kram Tummelisa