tisdag 22 september 2009

Kärt besök

I lördags hämtade jag min dotter och lille Gabriel på tågstationen. Som mormors lille prins hade vuxit och han hade blivit så medveten om saker runt omkring. Här hemma blev det genast lek och lite bus. Finns det något mer underbart än när de små barnbarnen räcker händerna efter kram från mormor?? Man smälter ju fullständigt. Och käre maken är ju en van lekledare.


Här är vi på lekplatsen. Ett härligt höstväder hade vi i helgen.


Och här bjuder käre maken på en gungresa i leksakskorgen. Mycket uppskattat.

Tack Catharina för att ni kom till oss med så kort varsel. Det här besöket kommer jag att leva länge på!! Nu kommer det att dröja ett bra tag innan vi kan träffas igen på grund av min cellgiftsbehandling. Men vi har ju våra webkameror.

I morgon och på torsdag blir det lite förberedelser på sjukhuset inför min kommande behandling.

Ha det gott. Vi hörs!

9 kommentarer:

Susanne sa...

Tänker på dig och hoppas att allt skall gå bra..Har nu skickat din lilla present..Hoppas att den kommer fram fort..Kram
Susanne

Tummelisa sa...

Vad söta Ni ser ut både Gabriel och Du. Hoppas allt går bra för Dig. Ska tänka på Dig, vilket jag gör varje dag.
Ha det nu så bra Du kan.
Kram Tummelisa

Annelis hantverk sa...

Så fina ni är båda två, det är ju alltid så roligt att få träffa barnbarnen och jag hoppas att allt går bra för dig och att du kryar på dig.
Kram Gun

Lina sa...

Åh så roligt för dig!! jag önskar dig all Lycka!! Kram Lina

Erika sa...

Vilken härlig överraskning, förstår att den ger dig extra energi.
Hoppas allt kommer gå bra på torsdag.

Eva Linnea sa...

Lycka till! Hoppas att allt går bra och att du snart kommer tillbaka, både till bloggen och till vardagen.
Kram EL

Frida sa...

härligt med en klick av extra energi och uppladdning. barnen har med sig sån otroli glädje och låter oss glömma allt det hemska som finns runt om! minns det så tydligt när mattias var sjuk och linda kom med sebastian. de lättar upp på ett hälrigt sätt.

Ta hand om dig och lycka till på sjukhuset.

Kram

Stina sa...

Vad mysigt att få vara med lille gossen.:-) kram

Elzie sa...

En sån liten goding. Och nog är det bra med tekniken när man bor en bit ifrån varann.
Lycka till på lasarettet och sköt om varandra.
Kram Elzie