lördag 19 september 2009

Jag vann

Susanne med bloggen Mitt liv i Fare hade en utlottning på sin blogg där man kunde vinna dessa fina hängena:


Nu har det varit dragning och kan ni tänka - jag vann!! Tack Susanne för vinsten! Och tack för din underhållande blogg.

Idag har vi ännu en underbar höstdag. Strålande sol från en klarblå himmel. Vi har just suttit ute och fikat - med nybakade bullar. Och kl 17 skall jag köra till tågstationen för att möta min dotter Catharina och min lille prins - barnbarnet Gabriel. Skall bli helt underbart att få ha dem här även om det inte blir så länge. Tror ni jag längtar eller längtar?

Passa på att njut i solen!

Kram

8 kommentarer:

Susanne sa...

Jag skickar den nu i veckan..Kramisar i massor..

Tummelisa sa...

Grattis till vinsten! Så skönt det är att kunna sitta ute ännu. Förstår att Du längtar efter Din dotter och lille Gabriel.
Jag är glad så länge det är som nu "sensommar". Går fortfarande utan strumpor, men snart får man väl ta fram dem, usch.
Ha så trevligt med dotter och barnbarn.
Kram Tummelisa

Elzie sa...

Grattis till vinsten. Och visst är vädret ljuvligt. Fast idag håller man sig helst inne än så länge. Det är dimmigt och inbjuder inte alls till fika på altanen.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Eva Linnea sa...

Jag njuter i höstsolen allt vad jag kan. Vilken höst vi har!
Kram EL

Anonym sa...

Härliga måndag och man är nybliven pensionär ....
... ibland har livet sina överraskningar åt oss, men som min gamla mormor alltid sa; vår Herre ger oss inte större bördor än vi orkar bära dom.
Men ibland undrar man verkligen, men av erfarenhet så vet jag att ur allt svart så spirar ett litet friskt grönt strå och vid detta klamrar man sig fast.
Lycka till med allt du har framför dig och många är vi som tänker och ber för dig.
Kram
från en vän i datavärlden

Erika sa...

Min kollega har bakat bullar och tagit med sig till jobbet och som vi även ska fika på hemma hos mig ikväll har jag blivit lovad. Det är ju bara så himla gott med nybakat!

Familjen Norén sa...

Mina jobbar kompisar gillade bullarna bjöd på en påse inatt. Hoppas ni haft det mysigt med C och G

Kram Kram

Karin Krut sa...

Vilka härliga smycken! Jag förstår att du är glad åt vinsten :) Bullarna ser verkligen mumsiga ut, det låter som hemma hos oss... alla bullar bara försvinner spårlöst när man har bakat ;)
Ha en skön vecka
Kram Karin