måndag 29 oktober 2007

Vilken helg

jag har varit med om i Malmö. Fantastiskt arrangemang av Jane (och Malena). 44 tjejer i blandade åldrar som klipper, klistrar och skapar i 22-23 timmar. Trodde aldrig att jag skulle orka vara med hela tiden, men det gjorde jag. Av 10 utmaningar deltog jag bara i fyra för sedan räckte tiden inte längre. Hela lördagen jobbade jag med ett minialbum som jag skall ge bort. Det är inte helt klart ännu, men allt grundarbete är avklarat så det är bara det sista finliret kvar att göra hemma.

Och jag vann den här utmaningen: Gör ett julkort UTAN att använda färgerna rött eller grönt! Du får INTE heller använda någon typ av stämplar!



Här är jag tillsammans med de enväldiga domarna Malena och Jane. Jag hade gjort ett "vattenfallskort" i benvitt, beige och brunt. Tack kära dotter Catharina för att du har lärt mig!!! Skall fota kortet bättre en annan dag.

I kväll blir det nattning tidigt kan jag lova.

Kram på er alla goa!
Bodil

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Scraphörnan sa...

Grattis vännen!!!!

Inte svårt att förstå att du vann med det fina kortet!

Kramar!!!