onsdag 24 oktober 2007

Påsalbum

Det här påsalbumet gjorde jag för en tid sedan till min dotter Catharina. Tänk vad mycket man kan ha en papperspåse till.

Framsidan

Insidan

Baksidan

I påsalbumet är det instucket 3 st tags som är dekorerade på fram- och baksidorna. Detta är framsidorna.

Och detta är baksidorna på tagsen

Om någon undrar vad det är för jättesöta hundar så kan jag berätta att det är mina kelgrisar Vicki och Pepsi - röda irländska settrar. (Hej, hej Fighter - min Hero -säger pajashunden Pepsi!) Puss på dig Marcus, kommer du snart och leker igen? Dom här hundarna älska att leka och särskilt med barn.

Nu skall jag fortsätta att sy gardiner - en hissgardin och en kappa med stråveck som skall vara klart till fredag fm.

Kram på er alla goa besökare.
Bodil

4 kommentarer:

Sara sa...

Fighter längtar sååå efter att få träffa "Pajas" :)

Kram

Gunilla/Nilla sa...

Fiffigt och ursnyggt!
Ha en bra dag
/Gunilla

Anonym sa...

Du är verkligen så duktig!
Det är sååå roligt att titta in i din blogg, det gör jag nästan varje dag :-)

Och det är så kul att du kikar in hos mig med och lämnar kommentarer!
kram i höstsolen!

Anonym sa...

Marcus frågade senast idag varför Måns fick prata med dig idag och inte han. Så då lovade jag att vi skulle åka ut ibörjan på veckan. Nu (med en gång) tyckte Marcus.

Kramizar Maria och Marcus