torsdag 11 oktober 2007

Fler kort...

som jag har stämplat med mina ministämplar som består av ett löv, tre olika hjärtan och en pytteliten swirl. Jag har visat ett kort här tidigre där jag bra hade stämplar på vitt papper. Här har jag även använt olika mönstrade papper. Texterna är utskrivna från datorn. Jag tycker de blir lite charmiga, vad tycker ni?






I eftermiddag skall vi åka till Kungsbacka och gratulera Karin (min mans dotter) som fyller år idag. GRATTIS på dig Karin! Jag har fått hedersuppdraget att göra maten. Karin har beställt Flygande Jacob och äppelpaj med vaniljsås till 15 personer. Så det är full fart i köket idag. Men en liten paus får det bli emellanåt, skall ta en kopp kaffe strax.

Tack för titten!
Kram Bodil

1 kommentar:

Anonym sa...

De är alldeles ljuvliga!

Och jag skulle hemskt gärna ha en bit av den där maten ;-)
Är sjuk med halsont, felber och täbbt näsa idag :-(

I vilket fall har jag uppdaterat min blogg :-) Det börjar nästan bli en vana *haha*
Ha en jättebra dag i Kungsbacka!

Kram