torsdag 22 november 2007

Ett litet hjärta

Jag gör ju även lite annat än bara scrappar och fixar kort. Inredning är även ett stort intresse för mig. Fast för tillfället kan man knappast tro det, för hela vårt hem är fullt av papper, kort, kuvert, lim, dekorationer, tygrullar, tillklippta bitar, kassar med färdigsydda saker o dyl. Kan ni tänka er hur det ser ut?? Men det är bara några veckor till. Sen får det bli lite ordning här på torpet.

När det gäller inredning brukar jag titta in på några vackra bloggar. Det är som att bläddra i de finaste månadsjournalerna. Hemma på landet är en av dessa. Av Stina har jag köpt detta fina hjärtat.





Visst är det vackert. Jag har hängt det i gardinstången i mitt arbetsrum - eller syfabriken som det är just nu. Den stela gardinkappan har jag sytt av ett gammalt lakan som min makes farmor har broderat.

Njut av dagen alla vänner!
Kram Bodil

1 kommentar:

Stina sa...

Du är ju gullig du. Så fin gardin du sytt. Duktiga du. Nu måste jag nog länka dig. Jag hittar ju inte annars. Kramis:-)