måndag 27 oktober 2008

Nya kort

Jag måste få visa tre nya kort som jag gjort åt MiMa´s Scrapbooking. Om någon vill veta vad det är för material jag använt kan ni titta in på MiMa´s blogg.

Kort nr 1


Insidan

Detta kortet är jag själv väldigt nöjd med. Ville att det skulle se lite gammaldags ut och det tycker jag faktiskt att det gör.


Kort nr 2




Insidan

Baksidan

Kort nr 3



Insidan



Baksidan

Allt material till dessa kort finns att köpa hos MiMa´s Scrapbooking.

Ja det var allt för idag. Nu blir det tidig sängdags för min del. Var uppe kl 3 i natt för att åka med min lillasyster till Tyskland på en endagstur.

Vi hörs!

8 kommentarer:

Tummelisa sa...

Hej, kort nummer 1 blev min favorit. Lite gammaldags som Du säger, men alla korten är fina på sitt sätt.
Hoppas verkligen Du kommer att sälja kort i Din bloggshop.
Fortsatt trevlig vecka.
Kram från Tummelisa

Camilla sa...

Vilka underbara kort:).
Och vad söt ditt lilla barnbarn är.

Ha det så bra

Kram kram

Anonym sa...

Mycket snygga kort i härliga färger!!

Elzie sa...

Vilka underbara kort du gör. Om man bara hade hälften av den fantasin som du har när det gäller scrapbooking vore jag glad.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Anonym sa...

Tack för din kommentar, var precis inne och kikade i din blogg när jag fick ditt meddelande - vilken överaskning.
Du gör underbara kort, utan att måla stämpelmotiven...gillar dem massor!!

Eva sa...

Helt fantastiska kort! Jag är ditt stora fan.... Du kan verkligen få till det där lilla extra. Tycker att lyckades utmärkt med kort 1 det ser både gammalt och lite "skitigt" ut.

Kram Eva

Chris_P sa...

Superfina kort!!!! och en jättefin sida!!

Eva Linnea sa...

Vilken fröjd för ögat! Det skulle vara kul att se dem "live". Ha det gott. Kram Eva Linnea