tisdag 9 oktober 2007

Ikväll blir det kurs...

för då skall jag till StoryHouse i Ängelholm och försöka lära mig lite om hur man målar med twinklings och distresser. Det kanske blir ett hopplöst fall för jag har faktiskt provat på en gång innan, men det blev inget bra. Kul skall det bli i alla fall.

Igår när vi scrappade här hemma gjorde jag den här LOn från bullbaket i förra veckan.

9 foton på en LO det är rekord för mig. Den gamla kaffekvarnen på det ena fotot änvänder jag till att mala kardemummakärnor i. Tycker ni den blev bra, eller?

I morse var det frostigt ute när jag gick med hundarna: Rimfrost på grässtrån och spindelnät. Skall tänka på att ta kameran med nästa gång det är kallt.

Heter du Ingrid eller Inger - Grattis på namnsdagen!!

Kram på er alla från Bodil

2 kommentarer:

Marit C sa...

Den är inte bara bra, den är helt ljuvlig!

Du är så duktig på komposition!
Det kommer att gå jättebra med distresserna bara du övar lite... det tog ett tag för mig att få till det också ;-)

Kram på dig!

Anonym sa...

men, vilka härliga bullar.. och LO! :) tackar själv för berömmet om kursen.. jag tror helt klart du har talang för måleri!

I morron är det scrapkurs, så det är bäst jag kryper i säng nu, så jag orkar lära tjejerna..

ha det gott, vi ses säkert snart igen.