torsdag 20 maj 2010

Fru Gredelin i Stockholm

Jodå jag har åkt till kungliga hufvudstaden för att hälsa på min dotter och hennes lilla familj. Jag har inte varit hos dom sedan förra sommaren. Sedan blev jag ju sjuk. Och dom har köpt hus och flyttat in. Så kul att få se deras nya hem. Och allra mest kul att få umgås med min älskade lille Gabriel (och mamma och pappa också). Gissa om han pratar nu!!! Hela tiden snackar han, men han har ju att brås på.....

Vilken värme det är här i Stockholm, 24-25 grader. Och häggen blommar för fullt och sprider en ljuvlig doft i trädgården här.

Hemma håller käre maken ställningarna och passar Pepsi. På söndag tar jag tåget hem igen.

Vi hörs!

Kram
Bodil

5 kommentarer:

Tummelisa sa...

Vad härligt pigg och glad Du låter. Det kan jag förstå när Du är hos lille Gabriel med familj. Låter nästan som högsommar i Stockholm, men det har varit varmt här också.
Ha det nu så trevligt!
Kram Tummelisa

Elzie sa...

Så roligt att du kunde komma iväg till Stockholm, äntligen. Och få träffa den lille charmören.
Hoppas du får en riktigt bra pingst.
Kram Elzie

Mia sa...

Va roligt att du känner dig piggare o kan åka till stockholm o träffa dottern med familj, det piggar ju alltid upp en lite mer. Ha det gott. Jram

C De-sign sa...

Jag kan tänka mig att du har fina dagar i Stockholm!!!! Härligt att du får vara tillsammans med Gabriel...tänk vad fort de växer....mitt barnbarn hon är nu snart 14 år......!! Önskar dig en skön fortsättning på helgen! Stor Kram fr C

Uttan sa...

Så glad Jag blir när Jag läser dina rader.
Stockholm så kul!
Hoppas Du har underbara dagar tillsammans med De Dina!

Barnbarn...det är bara så mysigt och fantastiskt.

Ha det så Jätte Bra!
Kramar!