onsdag 11 mars 2009

Inköpsresa

Idag trotsade jag förkylningen och tog bilen till Skåneland, närmare bestämt till trakterna runt Hässleholm. Jag hade nämligen en sak jag skulle hämta där. En sak som blev två saker. Och egentligen behövde jag ingen alls..... Men så brukar det ju vara.


Ja som ni ser så blev det fullt bilen. Jag hade mätt noga innan så det skulle få plats. Skönt att slippa hyra släp. Ser ni vad det är för typ av skåp?




Här är lite små fina detaljer.

Och så slog jag till på detta gamla fönstret också.



Så fort förkylningen släpper så skall penslarna fram. Vitmålat skall det bli.

Vi hörs!

9 kommentarer:

Skatan sa...

Hej!

Ha-ha...jag var nästan på väg att rådfråga dig i morse innan jag publicerade. Jag vred och vände och funderade och slog fast att det nog var knypplat. Fel! Ja, så kan det gå :)

Bra köp tycks du ha gjort! SÅ roligt att sätta igång med någonting nytt...här står det lite stilla på inredningsfronten. Jag bara syr och syr just nu...men kul är det!

Ha en fin kväll.

Kram,

ANna

Tummelisa sa...

Fina saker Du köpt. Lycka till med målningen. Ska bli kul att se hur det blir.
Kram Tummelisa

Mija ♥ sa...

Grattis till invägningen! Kul att det funkar...Jag sitter på jobbet men skulle ju helst vilja sitta hemma vid mitt scrapbord där jag kommit igång med en ny LO..Imorgon är jag ledig så då får jag pyssla ihop den...

KramKram

C De-sign sa...

Vilka fynd....men ta hand om förkylningen INNAN du börjar måla....jag är inte av med min...känner mig hostig och trött!!! Man behöver vila...tror jag! Ska bli spännande att se det när du svept över med färg!!! Kram fr C

Eva Linnea sa...

Vilken shoppingtur! Lyckad verkar det. Det ska bli kul att se när det är vitmålat och fint. Vad ska du gör med fönstret?
Kram Eva Linnea

Anonym sa...

Hej, vilket vackert skåp det ser ut att vara, ska bli spännande att se det färdigt, vad ska du göra med fönstret då, undrar för jag har också ett litet ett som jag springer runt med och hittar ingen bra plats, tänkte kanske sätta foton i det eller något annat som jag inte kommit på än :)

Ha en bra helg och krya på dej!

Kram

Stina sa...

Det där ser minsann fint ut. :-) Kramis

Anonym sa...

Hej Bodil!
Vart var det du hade beställt din egen stämpel, handgjort av? Har letat på nätet men inte hittat någon vettig sida.

Ses vi på träffen på onsdag?

Mvh Louise

Anonym sa...

Hejsan Bodil!

Jasså, du har varit i mina hemtrakter.
Varnånstans i Hässleholm?
Skåpet ser ju fint ut!
Tack för dina gulliga kommentarer.
Du får ha det så trevligt i Stockholm och hälsa lilla Gabriel. Tiden går fort.
Matilda blir snart 2år....vet inte var tiden tar vägen.
Jag måste ju berätta att du har inspirerat mig till att börja på scrapbboking lektioner.
Det är ju super duper kul!
Ha en super trevlig helg och hälsa mina hemtrakter så mycket från mig.
Stora bamse kramar från Bodil på andra sidan plurret.