tisdag 12 augusti 2008

Lite nytt i butiken

Fast det har varit soligt och varmt så har syfabriken varit igång. På sparlåga. Lite nyheter finns att beskåda i min bloggbutik. Och nu i höst kommer butiken att fyllas på ordentligt. Jag har massor av fina tyger och spetsar hemma.


Här är det senaste tillskottet bland kuddflickorna. Gabriella heter modellen.


Små stoppade hjärtan kommer även att finnas i butiken. Först ut är modellen Amor.

Titta gärna in i bloggbutiken. Där finns det fler bilder och mer information.

6 kommentarer:

Tummelisa sa...

Vilka fina kuddar! Hjärtat är också mycket fint.
Kommer nog att beställa något så småningom....
Du är verkligen duktig.

Kram från Tummelisa

färg o form sa...

Hej Hej! Roligt att du tittade till mig. Men oj oj oj vad mycket vackert du syr.
Må gott
Hannah

Änglahem sa...

Bodil....vad du syr och donar!!! och här sitter en annan och bara latar sig....vilar nacken kallas det visst*fniss*
Jättefint kuddfodral, som alltid när du är i farten vännen!!

Kram, Ulrika

Eva Linnea sa...

Som vanligt kul, inspirerande och härligt att titta in på din blogg. Tack för hälsningen. Kram

Eva sa...

Du verkar ha hunnit med en hel del. Vilken fantastisk snickarglädje på verandan, me like.Du är otroligt duktig på att sy jag gillar verkligen det lilla hjärtat du har gjort. Grattis föresten har sett att du blivit mormor. Jag har varit på landet hela sommaren och inte riktigt hängt med vad som händer. Hoppas att jag springer på Catharina så att man får se underveket IRL.

Kram Eva

Mer av allt sa...

Jättefina saker du gör! Jag återkommer säkert med en beställning. Nu är det mellan perioder så att säga.

Ha det bra!