lördag 21 juni 2008

Kort till brudpar

I veckan som gått har jag varit och hälsat på min dotter och hennes man i kungliga hufvudstaden. Bebis väntas den 7 juli. Det skall bli sååå kul. Och mitt i höggraviditeten har de bytt lägenhet. Från en 3:a på åttonde våningen till en 5:a i bottenplan i ett mycket barnvänligt område.Tänk att nästa gång vi träffas så är dom tre. Mysigt!
Och midsommar har vi firat med våra goda vänner från Borås. Golfspel på midsommarafton som vanligt och sedan sill, nypotatis, god öl och iskall nubbe också som vanligt.

Idag skall jag visa er det senaste jag gjort av papper. Det är ett beställningskort till ett brudpar.






De två understa bilderna är från kuvertets fram- och baksida.

Har ni tittat på fotbollsmatchen ikväll Ryssland mot Holland. Himmel vilken kul match. Nä nu blir det horisontellt läge för min del. Godnatt på er!

Kram från Bodil

1 kommentar:

Tummelisa sa...

Vem skulle inte bli glad för ett sådant kort??
Det är jättefint, romantiskt som det ska vara till ett brudpar.
Du är för duktig med allt Du företar Dig. Påhittig också.
Fortsatt trevlig söndag.
Kram Tummelisa