tisdag 11 mars 2008

Scrappat lite

Jag har scrappat ett litet minialbum. Och då kanske ni kan räkna ut att jag har använt min nya apparat Bind-it-All. Det är så kul att jobba med den. Helt otroligt att man kan skapa sådana här små böcker så enkelt. Har ni inte redan provat - så gör det!

Här är en liten detaljbild som visar hur fint det blir när man kan klä framsidan även innanför spiralerna. Det går ju inte på ett färdigköpt minialbum som man skall klä efteråt.


Och här är en annan liten detaljbild från framsidan av minialbumet.

Jag visar inte mer idag, för mottagaren har inte fått albumet ännu. Och jag misstänker att personen ifråga kikar in här lite då och då. Om några dagar skall jag visa hela innehållet.

Ha det gott så hörs vi snart igen!
Kram från Bodil

12 kommentarer:

Tummelisa sa...

Vilket fint minialbum. Det är i Din favoritfärg också, eller hur?
Du är duktig Du.
Kram Tummelisa

Änglahem sa...

Vad fint det blir Bodil!! Snopet... jag som ville se insidan,får väl tåla mig*tihi*!!

Ha det gott!
Kram
Ulrika

Marie sa...

Vad fint det blir, vad duktig du är!

Ha en bra onsdag!
Kram Marie

Anonym sa...

Vilka fina album, tänk vad roligt att få ett sådant...jag förstår inte hur du kan...Kram

Anonym sa...

Det ser ut som ett superfint album, ska bli kul att se mer av det...har ju en sak du scrappat t mig här hemma - den står på hedersplatsen vid pysselhörnan och är såååå fin!
Idéboken har jag inte, men det finns mkt fint att kika på på nätet.

Anonym sa...

Vilket vackert album! Det ska bli roligt att få se lite mer av det sedan...jag är ju så nyfiken!:)

Handplockat sa...

Så himla snyggt
du har verkligen öga för scrappandet....
nu e jag verkligen sugen på en sådan där apparat.
ha en toppen onsdag

Elzie sa...

Åh vilket fint album. Lila är min färg så jag gillar det extra mycket *s*. Vad är det för alfabet du använt till Pappas flickor?
Ha en bra onsdag.
KRam Elzie

Catharina sa...

Åh, det är verkligen superfint!! Ser så himla proffsigt ut! Jag kanske behöver införskaffa en sån där maskin... Vad använder du för kartong? Köper du ark eller kör du gamla kollegieblock??

Jag är också så nyfiken på att se insidorna!

Anonym sa...

Hej Bodil, så här gör jag äggen- jag målar det vitt och när det har torkat stryker jag på lim sen ett papper, silkepapper eller det som jag haft är ett matt omslagspapper som skrynklas ihop så det blit lite mjukare, det ska ju vara rynkigt, bilder kommer från datorn, dem river jag runt om och klistrar på, sen ett band runt om, detta är ett möbelband men du kan ha spets också.Får jag se dina ägg sen...Kram

Dorthe ♥ sa...

Så underbart litet album. Du är såå duktig Bodil!

Kram
Dorthe

Marit C sa...

Visst är den kul, bindern!

Man kan göra jättefina saker.
Testa att scrappa cd-skivor och gör ett album av!

Själv får jag inte mycket gjort... har gjort ett par saker som jag ska visa, men tiden har inte riktigt räckt till