söndag 23 september 2007

MORFAR-boken

Hej igen!
Maken min är ju morfar till lilla Ida som bor i Kungsbacka. Vi har 10 mil till henne så det blir inte den dagliga kontakten. För att hon skall känna igen morfar gjorde jag den här lilla pekboken till henne som hon fick på 1-årsdagen. Stommen är en billig Alfons-bok från Maxi som jag klätt med papper och dekorerat sparsamt.



Framsidan


Första uppslaget där på vänstersidan finns en ficka att stoppa en tag i.


Andra uppslaget. Morfar avslutar alltid frukosten med 3 mariekex...


Tredje uppslaget



Fjärde uppslaget


Femte uppslaget

Baksidan



Tagen som sitter i fickan på första uppslaget.

Ha en riktigt go söndagkväll!

Kram Bodil

3 kommentarer:

Marit C sa...

Å, vilken härlig ide!!

Superfint!!
Ikväll ska jag på möte, men sen ska jag peta in lite i min blogg ;-)

kram

Anonym sa...

En helt otroligt fin bok du gjort åt Ida från morfar. Det måste vara en av världens bästa presenter man kan ge sitt barnbarn. Fantastiskt jobb Bodil! Kram från Anette Löfstedt

Bodil sa...

Hej Anette!
Du får prata med mamma din så kanske hon kan fixa en sådan här bok åt dig så småningom. Jag kan visa henne på våra "symöten".
*fniss*
Kram på dig och hälsa familjen