torsdag 11 december 2008

Kuskahusens Bed & Breakfast

Tänker ni åka till Österlen i Skåne nån gång? Då kan jag varmt rekommendera Kuskahusens Bed & Breakfast. Det är min kusins dotter och hennes familj som driver anläggningen. Jag var där med syföreningen förra hösten. Vi bodde i Jägarstugan. Verkligen fräscht och ljust boende i lugn och avstressande miljö.

(Bilder lånade från Kuskahusens Bed & Breakfast)


Tycker ni det ser ombonat och fint ut. Det är just vad det är. Jägarstugan innehåller allt vad man kan önska sig när det gäller bed & breakfast av ypperlig klass. Lägg namnet på minnet!!


Jag fick nästan bakat färdigt idag. I morgon skall jag baka bondkakor och skurna pepparkakor med mandel. De ligger i fina rullar i kylen och stelnar till ordentligt tills i morgon.


Kram på er alla goa!

6 kommentarer:

Tummelisa sa...

Kuskahusens bed&breakfast ser verkligen mysigt ut. Ska lägga det på minnet.
Har Du "nästan" bakat färdigt? Innebär det "sju sorters kakor" eller ännu mer? Pepparkakor med mandel låter gott.
Trevlig helg och tredje advent.
Kram från Tummelisa

Elzie sa...

Det var verkligen ett mysigt ställe. Och vad mycket nytt du visar. Har varit allmänt slö med att hälsa på märker jag.
Mitt lilla barnbarn har också såna där stora ögon. Visst ser det härligt ut?
Hoppas du får en skön helg.
Kram Elzie

Änglahem sa...

Verkar ju verkligen jättemysigt! Har aldrig varit på Österlen, men skulle gärna vilja åka dit nån gång, detta ställe skulle ju inte vara dumt då!

Vilka fina julgardiner du gjort till köket!

Ha en skön Lucia helg!
Kram, Ulrika

Anonym sa...

Så fina köksgardiner du har!!! Bondkakor är gott,har inte bakat dem men får nog göra det i allafall...Kram o ha en trevlig lusse helg

Ann-Catrin sa...

Godkväll Bodil!!

Ötserlen.. tänk det är så himla vackert..var ju där i somras och man ville ju bara stnna var hudrade meter.
Kul att du ger ett tips så där.. såg ju urmysigt ut.. det gillar jag!!

Mås sågott i allt julsök
kramar
A-C

Anonym sa...

Stort tack Bodil för att du gör reklam för Kuskahusens B & B :-)
Gå gärna in se på våra paketerbjudande eller varför inte ett presentkort? Nämn att ni är ifrån "Fru Gredelins hemsida" så ska vi "minnas" detta lite X:ra.
God Jul och välkommen till Kuskahusen, Christinehof- ÖSTERLEN.