tisdag 27 juli 2010

Farväl till den gamla gården

Idag har jag varit uppe på den gamla gården som vi sålde för någon månad sedan. Nye ägaren (min kusins son) tillträder den 1 augusti. Och jag ville bara komma dit för att "ta farväl".


Nu är det säkert inte sista gången jag kommer att besöka gården, men det var sista besöket som ägare. Det känns så otroligt bra att vi valde att sälja med hjärtat och inte till högstbjudande. Den nye ägaren Jonas är den perfekte ägaren till den här gamla gården. Jag önskar honom verkligen lycka till!

Kram

3 kommentarer:

Tummelisa sa...

Skönt att Du känner Dig nöjd med försäljningen. Det är alltid lite nostalgi med sådana saker.
Ibland känner man vad som är rätt, allt är inte bara pengar.
Du får ha en fortsatt bra vecka, själv jobbar jag på. Sluttampen före semestern som väntar.
Kramar Tummelisa

Elzie sa...

Roligt att gården stannar inom familjen - trots försäljning.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Snäckskalsdalen. sa...

Det är bra med moraliska försäljningar, alla mår bra av det, tror jag.
Huset är helt bedårande, men allt har sin tid och så är det ju roligt att det på sätt och vis stannar i familjen.
Agneta kramar