torsdag 10 januari 2008

Öppningserbjudande

När butiker öppnas brukar de nästan alltid ha lite fina erbjudanden eller jippon. Eller hur? Nu när jag har "öppnat" min blogg Fru Gredelins Butik skall jag också ha ett öppningserbjudande eller en utlottning skall jag nog säga.


Jag kommer att lotta ut ett kuddfodral av modell Agnes. Sprillans nysytt som även finns till försäljning i bloggbutiken. Storlek 50 x 50 cm. Innerkudde ingår ej.



För att vara med i utlottningen skriver ni en kommentar till detta inlägget. Senast lördagen den 12 jan vill jag ha era kommentarer. På söndag är det dags för dragning. Spännande!!

Jag vill ha mååånga kommentarer!

Kram på er alla från Bodil

23 kommentarer:

Millis sa...

Vad kul med egen butik! Lycka till!
Kuddfodralen är jättevackra!

Du undrade varifrån mina hundar kommer. Roxie (10-åringen) kommer från Novalies, utanför Västervik. Kelly (6-åringen) är en omplaceringshund, som vi har haft sen hon var 8 mån. Hennes mamma är Irländsk Röd Setter och hennes pappa är Irländsk Röd/Vit setter, så hon räknas, som blandras.
Jag har haft setter sedan 1988 och kan inte heller tänka mig någon annan ras.

Kram från Millis

Anonym sa...

Å, gumman!
Jag vill så gäärna ha ett Agnes-örngott, så självklart skiver jag en kommentar (hm, fast det gör jag ju rätt ofta ändå... ja, ja, hoppas på tur i alla fall =)

Kram

Anonym sa...

Jättefina kuddar...vad de ser välsydda ut, duktiga du!!! Vad roligt med egen butik, lycka till...KRAMAR

Marit C sa...

Å, nu är jag riktigt stolt när jag fått en länk till mig i din lista =)

Tack söta du!!
Har också kikat i din vackra dotters blogg!

Kram

Ann-Catrin sa...

tänk om jag skulle vinna..oh då blv jag ju överlycklig...var ju inne igår i din lilla butik och beundrade.
Tack gulliga du för härlig kommentar inne hos mig...jag är verkligen en amatör på att fota.. kameran är bara en vanlig digitalkamera med ca 6-7 pixlar.. kan inte ens märket på den.
Stor kram till dig från mig-
A-C

Tummelisa sa...

Oh vad roligt med tävling. Att vinna ett kuddfodral som Du sytt vore lycka.
Detta blir roligt!

Kram från Tummelisa

Anonym sa...

Jo tack, jag har det så bra sååå!!! Har städat ut de sista julsakerna i dag och njuter av att "bara vara" så jag är inte så flitig som du...det är alltid roligt att titta in till dej, du hittar på så mycket fint.. Kram

Anonym sa...

Åh vad kul att du öppnat butik!

Du gör ju så underbara alster i både sömnad o scrap!
Du inspirerar mig!
Lycka till med butiken!

Julias vita drömmar sa...

Oj vilka tjusiga kuddar :)

Jag har gamla spetsar från kära mormor som bara ligger. Roligt att se hur man kan få användning för dem!

Julia

Anonym sa...

Underbara kuddfordral, såklart önskar jag dig också "Lycka till" med nya butiken!!!
Du gör så många vackra saker:-)!
Lev väl hälsar Ingela

Anonym sa...

Åh Bodil! Skulle gärna vilja ha ett sådant örngott. Skulle förmodligen passa alldelse utmärkt tillsammans med min mormors gamla linnelakan med virkad kant som jag fick efter henne. Blev ju bara tvungen att kommentera då och vara med i din lilla "tävling". Ha det gott och ta det lugnt och välj rätt "maskin" så du inte scrappar in örngotten.........

n o r d i n g å r d e n sa...

Fru Gredelin, det var de vackraste kuddvar/örngott jag någonsin sett!! Så duktig du är på att sy! Din bloggbutik finns givetvis med bland min butikslista! Mari.

Camillchen sa...

Ohh så duktig du är

Jag sitter här med min lilla 9 veckors yorkshirevalp i knät och slösurfar. Vilken underbar idé att öppna affär ...min passion är annars hattar och coaffer.

Lycka till med affärerna :-)

Änglahem sa...

Hittade hit via Stina, Hemma på Landet.

Vilka underbart vackra örngott du sytt!!! Så duktig du är på symaskinsfronten, verkligen imponerad.

Vad roligt med egen butik, vad modig du är!!! Lycka Till!!

Återkommer gärna hit.
Ha en skön helg
Kram
Ulrika

Dorthe ♥ sa...

Men ååhh så vackert!!! Jag blir alldeles stum. Du är såå duktig Bodil!!! Nu håller jag tummarna att jag har lite tur :o)

Kramar
Dorthe...Glömde ju säga lycka till med nya butiken!

Beas sa...

Tack vare din tävling hittade jag hit till din underbara blogg och jag ska även kika in till din butik. :-)

Kudden är jättefin och självklart så vill jag fånga möjligheten att kunna vinna den. :-)

Ha en fin lördag!

Bea

Anonym sa...

Vilken fin kudde!! Jag är gärna med på utlottningen av den!

Birgittas minnen sa...

Hej vad kul, jag halkade in på din blogg av en tillfällighet via en doft av danmark och är gärna med på utlottningen av ditt fina kuddfodral,det var verkligen fint. Kram

karina sa...

O jaaa, ett sådant vill jag ha :o)Vilka vackra kuddfodral

Anonym sa...

Vilken vacker kudde! Roligt med egen butik, lycka till.

Hanna sa...

Hej hej.
Ja du vet ju redan vad jag tycker om dessa underbara kuddfodral. Så himla vackra. Har en gammal vit säng som bara väntar på att beprydas av vackra saker så jag håller mina tummar tills dom krampar. Ha en kanon helg.
kram kram

Marie sa...

Vilken ljuvlig kudde, givetvis vill man vara med och tävla om den! Lycka till med butiken, nu ska jag kika in i den.

Kramar Marie

Anonym sa...

Men vad kuuul med bloggbutik! Grattis, hoppas den kommer gå bra!
Ser fram emot vad du kommer sälja för fint.