torsdag 8 november 2007

Min "syfabrik"

går på högvarv just nu och fram till advent - minst. Igår blev det gardinlängder, underklänning till en dopklänning och linnetofsar.



Jag har haft tofsar på panelgardinerna i vardagsrummet i flera år.



Tofsar kan även pryda en skåpsdörr. (Tack Karin Z för den idéen.)

Idag skall jag sy chaps - hur nu det skall gå till.

Vill ni se min nya fina kristallprydnad? Jag visste det.



Den kommer från Sia. Min murgröna har fått den som smycke. Visst är den läcker! Jag har köpt en "kristalldroppe" också.

Nu skall jag stoppa något i magen och sedan skall jag en vända till
Brunsons och spana in lite nya julpapper.

Pyssla på alla goa vänner!
Kram Bodil

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad fint du kan sy.....önskar jag hade en sån talang.
Albumet var också kanon, det har jag missat ;0)
Kramar till dig!