torsdag 23 april 2009

Albumssida med vår älskade Vicki

Här har jag gjort klart en sida till mitt album. Den handlar om vår älskade Vicki som vi nyligen förlorade.











Till den här LOn har jag använt mig av Maja Designs "Äntligen vitsippor" och "Äntligen naturen doftar". Tyckte det passade bra eftersom Vicki älskade att vara ute i naturen. Här har jag även fotograferat hennes favoritleksaker bollar i tofsar och mjukisdjur. Mjukisdjuren skulle alltid följa med på skogspromenaderna.

Spets från mina sybehör
Blandade blommor
Självhäftande pärlor från Kaiser
En vacker gammal nyckel
Utstansade hjärtan
Utstansade flourish av Quickutz Cookie cutter die
Negativramen är gjord av en Quickuts Cookie cutter die
Ovalen där dokumentationen är skriven är Spellbinders die templates
Bokstäverna är utstansade av Quickutz Blossom och Blossom Mini

Nu skall jag ut i trädgården ett tag och bara njuta.

Sen är det hög tid för mig att packa en liten väska. Jag skall med syföreningen till Göteborg. Shoppa loss och ha kul. I morgon kväll skall vi till Rondo och lyssna på Jerry Williams. Maken får ta hand om hem och hus och lilla vovven.

Ha det gott!

6 kommentarer:

Susanne sa...

En sån vacker vovve..Saknaden är stor förstår jag och jag vet saknar vår goa vovve varje dag..Tack för att du vill vara med i min lilla utlottning..Ju fler desto roligare..Ha en härlig dag..Kram Susanne

Eva Linnea sa...

Ha en skön och rolig helg, fru Gredelin! Jag ska njuta av mina nya uteplatser, så jag förväntar mig att vädret "sköter sig".
Kram Eva Linnea

Tummelisa sa...

Oh Bodil, får gråten i halsen när jag läser Ditt inlägg. Kan känna Din saknad, och känner även min egen.Mycket vacker hund som sagt.
Hoppas det blir trevligt i Göteborg, min "gubbe" skulle nog vilja byta med Dig. En av hans "idoler" är sedan länge tillbaka just Jerry Williams.
Ha det bra.
Kram Tummelisa

Carolines Vita vingar sa...

Så fin LO du har gjort.
Så fint att göra en minnes LO för att minnas de trevliga stunder ni hade tillsammans.Det var också vackra bilder på en vacker hund att scrappa.
Kram Caroline

Cornelia sa...

Vacker.... både hunden och Lo-n!

Har själv mist alltför många av mina fyrbenta vänner, så jag vet hur du känner. Jättefint att scrappa sina minnen!

Och vilket fint, lila kort! *pekar neråt*

ScrapFia sa...

En underbar LO till en underbar och mycket älskad hund!! Otroligt vackert och samstämt. Du lyckas verkligen förmedla kärlek och även saknaden tycker jag.
Hoppas lyckan kommer åter och att du får ha en inspirationsgivande vår!
Vänlig hälsningar,
Eva